Melegimmmmmm canım benim ablamın ikinci çocugunda rahimi ters dönmüştü ama ilk gebeliğinde böyle bitseybypktu ve sıfır dikişsiz normal dpgum yapmıştı.ikinci çocugunda öğrendi rahminin ters döndüğünü fakat saglıklı bi hamilelik gecirdi ve normal dogum yaptı sadece ilkine göre çok zorlandı o kadar