Melegimmmmmm Been✋🏻 31.haftamızdayım,ben de hamile kaldığımda öğrendim sadece karından ultrasonda ilk haftalar sıkıntı oluyor.
6.haftada karından usg ile kese belli belirsiz gözükmüştü,8.haftada kalp atışlarını ancak vajinal usg ile duyduk.
Sonraki randevulara idrara sıkışık gittim.
16.haftada bebek öne gelmiş,bundan sonra sıkışık gelmene gerek yok dedi doktorum.
Normal doğuma da engel teşkil etmiyormuş öyle söyledi 😊