guzelanne01_ Nasıl geçiyor günleriniz hanımlar ,Benim asla geçmiycek galiba günlerim öyle hissediyorum
ceydaacc guzelanne01_ 8+4 bizimde bulantılar başladı yemek çok yiyordum şimdi ağzıma hiç birşey süremiyorum😞😞😞😞
Sevval0308 guzelanne01_ ay canimm bizde 9+4 uz ama dediğin gibi sanki hiç geçmiyor Sağlıklı olsunlar da gerçi bir şekilde Allah’ın izniyle geçer zamanda 😍
en_guzel_emanetlerim guzelanne01_ 9+2 benimde bu ikinci bebişim ilkinin göz açıp kapayıncaya kadar geçtiğini bildiğim için bulantı kusma harici hamile olduğumu hissetmiyorum hersey normal ilerliyor bi duygu yoğunluğum yok saglikla vaktinde gelsin miniğim 🥰
guzelanne01_ Begonya28 aslında 27 eylül canım sat ama doktorum geç döllenme dedi 6 EKİM olarak düzelltti🙈🙈🙈
guzelanne01_ funnymummy benimde benimde doğsunda bir an önce öpim sevim yiyim totosunu istiyorum😂🙈koklaya koklaya sevmek istiyorum
guzelanne01_ Begonya28 nasıl geçiyor canım doktora ne zaman gittin ben bir keseyi görmeye gittim birde kalp atışını duymaya pazartesi randevu verdi doktorda 12 HAFTADA mı gitsem acaba diyorum tekrar
Cigdembebisim1 ceydaacc yenj mi başladı bulantılar.bn dha 4 haftada bulantılar başladı şuan 8 haftalık ve ölüyorm diye düşünüyorum kusmaktan
guzelanne01_ Sevval0308 aynen aynen çokta yoğunum aslında 11 yaşında kızım var ödevleri ağır eşimde zaten çoçuk gibi🙈🙈 ev işi kurs kendi işim derken yoğunum ama asla zaaman geçmiyor bebek kokusunu çok özledim💕
guzelanne01_ Sevval0308 çokkk aminn🤲🏻🤲🏻Rabbim olmayanlarada çifter çifter versin evleri cennet kokusuyla dolsun
guzelanne01_ Begonya28 kalp atışını dinledim canım maşallah hamd olsun klasik kontrole gelmek istersen gel dedi doktorum yoksa 12 haftada alacam dedi 2 li test için
guzelanne01_ en_guzel_emanetlerim amin canım benimde ikinci kızım 11 yaşında hatta 12 ye girecek 🙈Ben çok özledim galiba bebek kokusunu kızımdada zaman geçmemişti şimdide geçmiyor🤷🏻♀️