Oznur07 Esmira101 kalitesi orta oldugu icin oyuzden umut vermedi 😏 bugun 4.gun ama bi belirti yok allah kucaginiza almayi nasip etsin..
Crn8989 Oznur07 hangi hastaneye gidiyorsun canim doktorun sana boyle demesi cok sacma sana morel vermesi gerekio sonucta stresli bi donem seni bekliyor suan ama sen uzulme Allaha guven insallah yuzun guler seninde 🙏 benimde cumartesi gunu transferim olucak
Oznur07 Crn8989 tip fakultesini tercih ettim ama embriyonun orta kalite olmasindan dolayi doktorun ole demesi beni bitirdi 😏 en azindan transfer sonrasi söyleseydi pat diye transfer sirasinda söyleyince umutlarim bitti
SerSel Canım olumlu düşün ve bebeğinin sana tutunduğuna odaklan dua et🙏Bende tüp bebek yaptırdım..3 yumurtadan 1 tanesi döllendi ve 2.gün embriyosu transfer edildi🙏Binlerce kez şükürler olsun ki bebeğim benimle şimdi 17 hafta olduk..Herkes 2 günlük tutmaz dedi ama ben hiç ümidimi kaybetmedim sürekli konuştum bebeğimle bana güç verdi🙏Onlar çok güçlü inan Allah sanada güzel haberler duymayı nasip etsin inşallah 🤲🏻Çok zor bir süreç sabırlı ve umutlu ol👍Şuan da rahim ağzı kısa diye düşük riskim var,Allah büyük nasipte ne varsa onu yaşıyoruz ötesi yok🙏
Oznur07 SerSel ne güzel yazmissiniz allahim evladinizi size bagislasin sag salim kucaginiza alirsiniz 🙏 insallah bende bu duyguyu yasarim
SerSel Oznur07 Amin canım inşallah 🙏Allahım isteyen herkese nasip etsin hep dua ediyorum yaşayan bilir🙏🤲🏻