Kubra2_8 25 haftadayim bebisim biraz Küçükmüş doktor kilo aldir 800 gr cok az bu hafta icin dedi ne yapmaliyim kilo almasi için 💛😘
Kubra2_8 Summerwine öylemi bizim doktor zayif dedi 950 gram olmasi lazim bu haftalarda dedi bende anlamadim valla 😅
Summerwine Kubra2_8 yok kız yani iyi de bir doktora gidiyorum özellikle sordum tam normal ne önde ne arkada dedi😁rahat tut içini Yemen’e icmene dikkat et tabi😍
iremsknn Kubra2_8 yok bence de gayet iyi :) çok şükür sağlıklıysa hiç sorun yok her bebek farklıdır ☺️
ayseuarslan Kubra2_8 yok öyle bir şey ya, gayet normal kilosu, ben 27 haftalık iken 960 gramdi bebek gayet iyi normal dedi doktor. Hamilelik + diye bir uygulama var orda haftasına göre bebeğin kilosu ve boyu nasıl olması gerektiğini belirtiyor. Yani ideal olanı. Ayrıca her bebek fabrikadan çıkmış gibi aynı olamaz ki minyon anne babada yapili tontiş bir bebek çıkmaz yani.
Kubra2_8 Summerwine tamadir ozmn bnde tedirgin oldum bnde fazla kilo almadim acikcasi hamilelikte 5 kilo fazlam vr oyle oluncada tedrgin oldm
Kubra2_8 Flyderndkk her bebegin gelişimi farklidir tabi biz anne olarak kndimizden cok onlari dusunuyoruz bnce normaldir sizinkide
beyzacmvrc Kubra2_8 muz ceviz kaşar ispanak avakado keçi boynuzu pekmezi( keçi boynuzu özü veya kendisi de olur) bunları bol.bol yiyin :) bide günde 2 yumurta:)
Nhlhmz11 beyzacmvrc günde iki yumurta sakıncalı değil mi ya 🙄 karaciğer yağlanmasına sebep oluyor , o sıkıntıyı yaşıyorum da şuan 😅 kıl az zayıfım ama yağlanma varmış biraz
Summerwine Kubra2_8 yok canım hiç tedirgin olma sen düzgün besleniyorsan o kilo alıyor.senin çok kilo almana gerek yok zaten çok iyi kolonda☺️
ecemsuuuuu Kubra2_8 bence gayet normal haftasına göre ya doktorunuz abartmış sanki biraz .. bnmde 26+5 de 950 Gr di 2 hafta var arada sizinki normal bana göre bnce
sari-uggli-mehmet-aga bence bu iş genetik olabilir. yani siz veya eşiniz küçük veya öyle kilolu doğmadıysanız bebiş de öyle olmayabilir. Benim kilom normalmiş ama eşim 4 kilo doğmuş o sebeple bizim bebek de şu an haftasına göre kilosu 1- 2 hafta önde gözüküyor.
ecemsuuuuu Kubra2_8 aynen canım şuan 33 haftaligim 33+6 olcam yarın kontrolum var geçen haf 32+4de gittiğimde 1800 Gr dedi doktor ama biraz zayıf dedi bana da zayıf geldi açıkçası 😏😏 varmı kızlar 32 33 haftada bebegi 1800 Gr olan
zumzum Hiç seçmeden tüm faydalı şeylerden yedim diyebilirim ben.sebze, kırmızı ve beyaz et haftaya yayarak, günde ise 1 porsiyon meyve, 2 bardak süt,1 yumurta,1 kase yoğurt,kuruyemiş kesin yedim ana öğünler dışında. 🥹🫣