Mcolci Şuan yani anne karnında bebeğe bir şey olmaz sadece biz üzgün halsiz olduğumuz için onu hissedermiş. Benim kaygım şu yönde böyleyken doğum olursa dünyaya geldiğinde bulaşır ona diye korkuyorum 😪 Zamanlamamız çok kötü oldu inşallah hiçbir şey olmadan geçer her şey