Emineo98 benim dış gebelikten kürtaj oldum üç ay korun dedi bu ay korunmadik artık normalde 11 kasimda adet oldum normal vakitte olursam iki gun var ama 39 gunde bi adet oldum daha vardir yani beklicem bi hafta daha biraz daha belirtim olursa test yaparim inşallah ikimizde güzel haberler aliriz
Belirtin var mi peki