Minikmucizelere 1Buket_ o zaman mesai saati gelmis sana sira gelmemistir heralde onaylamalari lazim cumartesi oluyo mu bilmiyom pazartesiye kalmış olabilir
Mybabeela 1Buket_ ben cuma olduğunu fark etmemiştim siz o barkoddan yarın öğlen bir kontrol edin yine de ama pztye kalabilir. İdrardan baktınız mı
bsrabrna 1Buket_ kuzum bana oradaki hemşire hormon testleri biraz geç onaylanıyor demişti en geç 24 saat içinde e nabıza düşüyor ama. Verdiğim saatin 1 gün sonrasındaki saatte mesaj gelmişti kan testi sonucunuz çıktı diye