Hsnycvk Honeymom17 ben doğumdan önce sadece krem almıştım doğumdan sonra baktım çok sızlıyo göğüslerim çatlıcak galiba dedim kapakları aldım ve geçti, krem belki yararı olur ama sürekli emzirdiğin için krem uzun süre kalmıyo göğüste ben o yüzden faydasını göremedim sanırım. Göğüs pedini gece yatarken takıyorum ben çünkü kapakla hem rahat edemiyorum hem de süt taşıp ıslatıyo üzerimi
deryaaytaccc Maysaamoms5 Maysaamoms5 şimdi şöyle ilk gebeliğimde kullandım o markayı gayet güzel Canım açıldığında yada emzirme aralarında takıyordum anında etki ediyordu Şimdi tekrar 2. Gebeliğimde kullanacağım aynısını Tavsiye ederim
mcansum Maysaamoms5 yok amacı göğüs yaralarını engellemek mikrop kapmayı azalmak meme ucunun hava almasını sağlamak…
AyFa1608 Kızlar ben bişey sorucam ya gümüş kapakla alakalı değil de.. Benim göğüs ucum hiç yok yani ufacık bu şekilde kalırsa bebek tutamaz. Göğüs ucunu nasıl büyütücem😐 19+3 üm.
teacherozlem Honeymom17 ben kullandım çok memnun kaldım ilkinde hep göğsüm yara oldu bunda gerçekten faydası oldu hatta lansinoh göğüs kremi ile beraber kullandım
Usnac1995 Para tuzağı bunlar 😰 lansinoh alın bir tane yara olmasını engeller, hatta ben geç kaldım almakla yara oldu , bir kere sürmeyle geçti hemen. Gümüş kapaklar gerekeiz pahalı bence