Honeymom17 ben doğumdan önce sadece krem almıştım doğumdan sonra baktım çok sızlıyo göğüslerim çatlıcak galiba dedim kapakları aldım ve geçti, krem belki yararı olur ama sürekli emzirdiğin için krem uzun süre kalmıyo göğüste ben o yüzden faydasını göremedim sanırım. Göğüs pedini gece yatarken takıyorum ben çünkü kapakla hem rahat edemiyorum hem de süt taşıp ıslatıyo üzerimi