adennlilith1 31+5 haftalığım belime sırtıma 2-3 gündür sancı giriyor bi anda giriyor bi anda kesiliyor erken doğum belirtisi felan değildir inşallah yaşayan var mı
_almirasmom adennlilith1 26 haftalıgım bekımde belıme sırtıma bugun agrı gırdı karnım baya bı agrıdı yatıp uyuyunca gctı sanırım yalancı sancılar :(
Aysenurozs adennlilith1 bence hastaneye git bir nst çektir. Ben 30. Haftadayım bugün kontrol diye nst çekildi sancı çıktı
adennlilith1 _almirasmom erken değil mi ya başlaması için korktum valla bi anda giriyor bi anda kesiliyor nefesimi kesiyor
_almirasmom adennlilith1 aynen canım bende nefes alamıyorum nefes nefese kalıyorum durduk yere bırde :( doktor 24. Haftadan sonra yalancı sancılar baslar demıstı 26 da basladı 😔
Aysenurozs adennlilith1 sancı hissetmedim pazartesi bir gaz sancım olmuştu o zaman ne olur ne olmaz diye bağlamıştı. Bugün de biraz uzak bir yere gidecektik riske atmamak için bir nst çekelim dedi öyle belli oldu
adennlilith1 Begonya28 ilk gebeliğim bilmediğim için soruyorum da belime giriyor ağrı nefesimi kesiyor resmen
adennlilith1 Begonya28 yarın da tekrarlarsa gideyim 19 unda randevum var gerçi ama beklemek iyi mi kötü mü bilemedim
sari-uggli-mehmet-aga adennlilith1 bence yalancı sancıdır. eğer sancı devam ediyorsa ve sürekli ise (örnegin 40 dakikadır devam ediyor ve artarak..gibi) o zaman belirti olabilir ama düzensizse ve sürekli değilse önemli bir şey yoktur.
adennlilith1 sari-uggli-mehmet-aga bugün saat 7 de başladı 7 den beri devam ediyor artıyor azalıyor tam gidiyor yine ağrıyor
Tinasu adennlilith1 eğer düzenli sancılar varsa gerçektir canım çok seyrek aralıklı olanlar yalancı sancı dedikleri benimde bugün başladı ilk defa 34+3 üm karnımın üst kısmına sancılar girdi ter bastı 3 defa oldu bi daha olmadı
adennlilith1 Tinasu bugün ki ağrım 7 de başladı bir artıyor bi azalıyor tam kesiliyor yine başlıyor nasıl anlayacağım bilmiyorum
adennlilith1 Aysenurozs gaz sancısı bende de çok sık oluyor ama belime vurmuyor emin olamıyorum o yüzden
sari-uggli-mehmet-aga adennlilith1 sabah 7 den beri devam eden sancı için neden hastaneye gitmiyorsunuz neyi bekliyorsunuz :)
Bilgee_yel adennlilith1 korkutmak istemem ama aynı şey bana oluyordu rahim ağzında kısalma var denildi bir görün bence de
sari-uggli-mehmet-aga Bilgee_yel bende de aynı şey oldu, bende zaten rahim ağzında kısalma var ve yatıyorum 28 mm di, 1 saat ağrı çektiğim günden sonra 25 mm’e düşmüştü.