Sibel--dmrdvn Nslykt benim bebeğim de dokuz buçuk haftalık ama hala bende kalp atışını duymadım doktor ben görebiliyorum gayet sağlıklı maşallah diyor canım
Nslykt Sibel--dmrdvn aaa çok iyi benim bundan önceki gebeliğimbe 10. Haftaya kadar bekledi doktorum kalp atışı hiç duyulmadı mecburen kürtaj oldum ondan çok tedirginim yine duyamazsam diye
Sibel--dmrdvn Nslykt dediğim gibi daha kalp atışını. Duymadım ama hareket ediyor karnımda sizde de olmuşmuydu yani canım ?korku veriyor Bazen bana
Nslykt Sibel--dmrdvn yok benim hiç hareket yoktu hani farklı farklı doktorlara da gittim ama artık duyulmayınca kürtaja aldılar ama sizin görülmüş bazen doktorlar bilerek dinletmiyorlarmış siz içinizi ferah tutun
Aysek53 Kızlar biz de 5+5 olduk perşembe gününe randevu aldik bakalim ilk muayene için biraz beklemek istedim
Nslykt Aysek53 daha öncesinde gittiniz mi siz bende gittim keseyi gördüm 4+6 da şimdi 5+1 oldum bakalım 1 hafta sonra tekrar randevum var
Aysek53 Nslykt yok hic gitmedim sadece kan verdim ve test yaptim 5-6 haftalik olmasini bekledim erken gidince olumsuz şeyler söylüyor