bubuiledudu merhaba benim eşimde hareketsizlik vardı çok şükür yaşımız genç olduğu için doktor 1 sene uğraşmamızı istedi. 1 senenin bitmesine yakın bebeğimiz oldu çok çok şükür keçiboynuzu kaynayıp içti ve keçiboynuzu özü içti hala özünü içiyor devam ediyor rabbim inşallah size de nasip eder 🕊️ birde ilk öğrendiğimizde 3 ay Zeucit diye bir takviye almıştı sadece 3 ay kullandı ama Allah yardımcınız olsun