Deletedmom_78 bizimde sıfırdı bize aşilama önerdiler ben çok pimpirikliyim çok araştırdım tüp merkezine gittim. 1,5 sene ilaç kullandı eşim 3 ayda bir kullanmalik ve yüzde 1 bile yükselmedi. Yükselmeden tüp denedik iyi kalite embriyo oluştu tutmadı. Sebebibe sperm kaynaklı dediler. 2.deneme için ameliyat oldu eşim tese ve tesa işlemi oldu. Yarım saatlik ameliyat 1,5 saat sürdü. Sperm kuyruk kısalıği varmıs genetikmis ondan yükselme olmaz dedi Dr. Yani genetik dediği spermin çoğunda kuyruk kısalığının olması. Kuyruk kısa olunca hareket edemiyor o kuyrukla yüzüyor sperm. 1,5 saatte cımbızla toplayabildigini topladı doktor kuyruğu uzun olanları seçip mikroskopla baktılar her aldıkları spermi incelediler. Sizde spermi inceletin zaman kaybetmeyin. Ürolog ve androloglar yapıyor bu sperm inceleme işlemini