Muwahhide lkayRazgatLolu ay bilmiyorum bu hıc aklıma gelmemişti 😊🙈 Pazartesi bakıcaz inşaallah , hiç farketmez olsun sağlıklı hayırlı olsun 🙏🏻🌸
Muwahhide lkayRazgatLolu içimde şüphe oluştu şimdi ☺ , ama benimki erken döllenme de olabilir tabi bilemedim şuan 😊
Muwahhide gulcinsr inşaallah herşey yolundadır , olumsuz hiçbir düşünceye yer vermeyin , haber bekliyorum sizden 😊🌸
Gzmdnz Ben de dün öğrendim 😊 adetim 3 gun geçti adet olcakmis gibi kasik agrilarim var sizde de oluyor mu
Muwahhide Gzmdnz hayırlı olsun 😊💞 aşırı değil ama ayağa kalktığımda hissediyorum batma gibi ara ara oluyor . Benimde sizinle aynı 3 gün gecikme . Hesaplamaya göre 4+3 gözüküyor.
Gzmdnz Muwahhide arada pit pit baloncuk oluyor gibi şeyler hissediyorum alt karın kısmında siz de oluyor mu
gulcinsr Muwahhide Gittik bugün kontrole ama gözükmedi kese daha cok kücük olduğu için. 6 haftalıkken falan anca gözükür dedi doktor
Muwahhide lkayRazgatLolu evet adetim 1 gün gecikmişti ertesi gün kan testi yaptrdım sonuc böyle cıktı , şimdi iki katı artmış olması lazım tabi.