Prenses34_annesi benim de 12 si görüş günüm, 35 haftalık oluyoruz o zaman. En son 32 haftalıkken gitmiştim yüzünü de göstermemişti bebişim, şuan çok merak ediyorum nasıl oldu diye. 32 de nst ye sokmamişti ama pazartesi sokacaklar 🙈 sağlıcakla gelsin miniklerimiz, Allah karşımıza merhametli iyi insanlar çıkarsın doğum zamanı 🤗🤲