Kızçelerim bizim 12 Aralık pazartesi günü görüş günümüz var tam bir aydır gitmiyoruz ve çok heyecanlıyım sanki ilk defa görecekmişim gibi oluyor her seferinde 32 hafta olarak gidiyoruz bakalım bizi neler bekliyor acaba NST ye sokacak mı doktorum beni herkes giriyor ya çok heyecanlanıyorum insan ister istemez özeniyor 🥰 bir çok posta da denk geldim burada 12 Aralık da doğum yapacak annelerimiz var rabbim onların da yar ve yardımcısı olsun ve bir avazda kurtarıp evlatlarına kavuşmayı nasip etsin inşallah 🥰 bizimle aynı görüş günü olanlar varmı neler hissediyorsunuz bundan sonra bizi kaç haftada bir kontroller bekliyor💕