37+6 yım. Çok zorlanıyorum artık çocuk bazen toplanıyor taş gibi oluyor gece uykularını unuttum. Gece sabaha kadar oynuyor Sağ yatsam ayrı bir ağrı, sola yatsam ayrı. Sırt üstü yatmak zaten yasak. Dizlerim belim ağrıyor. Bide hamileliğin ortalarından beri nezle grip gibi burun tıkanıklığı yaşıyorum zatrn bebekten zor nefes alıyorum burun tıkanıklığıda iyice zorluyor.. Doğursam diyorum oda bir sürü sorumluluk olacak doğurmasam artık çok yoruldum.. Valla bilmiyorum hamilelik bana göre değilmiş galiba ilk hamileliğim..