Gulsahponcik Edolili merhabalar bende Keçiören Medical Park Hastanesi’ne gidiyorum İkbal hocaya çok memnunum çok iligili ve güler yüzlü 🥰
Edolili Gulsahponcik İkinci hamileliğim tercihim şehir hastanesi olucak 🤗 Sizede hayırlı sağlıklı doğumlar inşallah 🤲🏻
Busra06cnar Edolili kendi doktorum gelmişti dr dan yana degil hastane hemşireler ve hijyenden yana hic memnun kalmadım
Edolili Busra06cnar Şaşırdım hemşireleri temizlikçileri bir dediğimi iki etmemişlerdi . Senin şansına demekki 🤷🏻♀️