Melek0606 Edolili 2.cocugum ilkini de şehir hastanesisinde yapmıştım Syle sylim eğer yoğunluk warsa sancıları 2 kisilik odada yapiyorsunuz ama doğum tek kisilik odalarda oluyo doğum sonrasında da tek kisilik odadaydım doğum sürecinde çok ilgililerdu
Feri Edolili ben özel bi Drun kliniğine gidiyorum şimdi 29 hft oldu 8500 e paket almıştım istediğin hst de yaptırıyor da a life ve koru Sincan dışındakiler ekstra ücret demişti doktor ödeyecek yani parayı o yüzden ikisinden biri olucak inşallah ☺️
Edolili Deletedmom_69 Sonuncu kaza kurşunu mu 🤭 Benim kızım 3 yaşında yani Mart’ta 3 yaşını dolduracak 🥰
Edolili elayaz_ Ben Bilkente randevu almıştım oraya bakıp etliğe alacağım ikinci randevuyu hangisi hoşuma giderse oraya devam ederim . Hangi doktora gidiyorsunuz ve memnun musunuz🤗
elayaz_ Edolili ben 2 doktora muane oldum birisi ece hanım birisi Samet Kutluay Ergün ikisindende çok memnun kaldım hangisine randevu bulursam onu alıyorum
Feri @“Edolili”# Edolili Fatma yazıcı Yılmaz eryamanda numarasını veriyim mesaj atın sekreteri dönüyor zaten watsaptan isterseniz instagramdan da bakabilirsiniz sadece doğum da yaptırtıyor takip hariç mesela devlette takip olup tek doğum olarak da görüşebilirsiniz
Mirandaa @“ModelistAnne” Ortadoğudan memnun kaldınız mi ? Etlik sehir hastanesinde hangi doktora gidiyorsunuz
Deletedmom_69 Mirandaa etiketleme yapmamışsınız şans eseri gördüm 😂 Yani genel olarak aslında memnun kalmıştım bizden herhangi bir ekstra birşey istemediler ama şans eseriymiş çevremde kim doğum yaptıysa bende dahil hepimizin bebeği yoğunbakımda kaldı. Şehir hastanesine geçen hafta ilk kez gittim Türkan aktaştı sanırım doktor güleryüzlüydü muayeneler çok uzun sürmüyor zaten
Edolili Feri ay çok sağolun hemen görüşeceğim , sağlık poliçesi 21 bin çıktı eşim şuan o kadar veremem en fazla 7,8 çıkarırım demişti 🤦🏻♀️
Feri Edolili 05302342242 görüşün bi pazartesi yazarsanız dönerler artmıştır muhtemelen 2023 geldi ya ama sormakta fayda var :))
Busra06cnar sedamom00 Ben 2 yıl önce Etimesgut daki A life da doğum yaptım hiç memnun kalmadim. Orasi bnde travma olarak kaldi. İkinci doğumumu yapcam şimdi orası olmasın da neresi olursa olsun diyorum