Kızlar az önce kan sonucum çıktı ama acildeki doktor beni biraz korkuttu. 4 aralık akşamı ilk beta değerim 65ti 3+5 haftalık gözüküyordu programa göre, 6 aralıkta 148, 9 Aralık yani bu akşam 499 çıktı. Artış yavaş gözüküyor dedi, var mı benzeri başına gelen ya da sıçrama ne zaman oluyor fikriniz var mı