Gunes63 Merhaba kızlar Bugün 5+2 yim. 1 aralıkta kan verdim beta 302 idi. 8 Aralık da verdiğim ise 4462 çıkmış. Yükselme iyi mi bilemedim. Ve sizce ne zaman hastaneye gitmeliyim keseyi ve bebeği görmek için
A_syma Gunes63 Beta 5000 ken kese ,bebek gorulmemisti. Herhangi bir agri ,kanama yoksa bence 7 haftayi bekleyin
Begumhann Gunes63 merhaba kuzum bende 28 kasımda 247 ile öğrendim kese gözükmedi 6 aralıkta beta verdim 4600 dü dün kontrole gittim kese gözüktü. Sağlıklı bir artış olmuş maşallah 🤩
Aada92 Beni A_syma benim gözüktü kesem ama kalp atısı duymama 2 hafta var 8 hastalıkken kalp atısı duyucaz sanırım
Gunes63 A_syma çok şükür şu an bi sorunum yok ama daha önce 7 haftalık bi düştüğüm var o yüzden biraz endişeliyim
A_syma Aada92 Yerlesme kanamasi ile gitmistim canim ilk gebeligimde. Evime yakin ,arac yok diye devlete gitmistim. Oyle kötü bir doktora denk gelmistimki. Kesede yok bebekte yok gule gule demisti 🙄 😂 3 yasinda kizçem
Aada92 A_syma maşallah canım nasıl anlamamış doktor oda tuhaf benim 5 hafta 5 günlük gösteriyor uygulama arada bazen hafif kahverengi lekelenme oluyor doktor olabilir demişti
Gunes63 Çok teşekkür ederim kızlar 💕 2 ay önce 7 haftalıkken düşük yaptım ve kürtaj oldum. O yüzden çok endişeliyim yine aynı şeyleri yaşar mıyım diye.
A_syma Aada92 Cok sinir bozucu bir tavri vardi. Bende tahlilin ciktisini alip 7 haftalikken ozele gittim. Ikinci gebeligimdede ayni durumu yasamamak icin 7+5de gittim.
yaseminaltintas Aada92 Benim de 5+0 halen lekelenmelerim ve ciddi ağrılarım oluyor, ilk gebeligim o yuzden endise ediyorum🥰
Aada92 yaseminaltintas doktorun ne dedi. Canım benim hafif lekelenmeler olur normal dedi genelde çok olan var sanırım
yaseminaltintas Aada92 Yerlesme doneminde cok normal kan rengine donusmedikce korkma ağrıdan hic korkma bunlar aklina düşük getirmesin icin rahat olsun hareketlerine dikkat et agir kaldirma tasima dedi