Yeniievli eğer girmeye gönlü varsa ya da ikna edebilirseniz girsin.bence aile bağını güçlendiriyor.çünkü görmeden anlatılanlar hep hikaye gibi geliyor onlara.benim eşim Allah var önemsememezlik yapmazdı,zor birşey olduğunun farkındaydı.Ama doğuma şahit olunca çok daha fazla anlam ifade etti bence.babalık duygusu ilk anda işledi içine,çünkü doğar doğmaz ikimizin kucağına verdi doktor sarıldık öptük.bambaşka bir duygu,kesinlikle bu anı beraber yaşayın.