ece123 Yamaç,yalın,yağız,yaman,Ateş bizde daha karar veremedik ama ben ve kızım Yalın diyoruz ama eşim kabul etmiyo🙄 kendide hergün başka bi isimle geliyo eve 🤣🤣
Edatalha MerveAkbs okulda sıkıntı oluyo iki isimle seslenmiyince cocuk yabancılık cekiyo ilk oğlumun adı yasin talha ama biz hep talha dedik bu sene okula basladı yasin diyolar alışamadı ikilemde kalıyo iki isim koymamım sebebi sünnet olması önemli olan kulağına ne okunduğu ya o bakımdan
dilaraserdar Edatalha bende siizin gibi düşünüyorum, bende iki isimliyim ve okula giderken çok zorluk çektim herkes başka bişi diyordu .. sınav kağıdım sorun oluyordu .. o yuzden bende çocuguma iki isim koyacagım ama ilkini kimliğe yazdırmayacagım
Ebru_krm_mrt İlk oğlumun ismi kerem ikincide Mert olacak Allah’ın izniyle abisi koydu ismini emir istedim ama ikna olmadı eşim ve abisi 😊
dilaraserdar Nursell50 Aa hiç duymamıştım böyle bi etkisi olduğunu 🙄🤔 Bi düşüneyim bu konuyu tesekkurler 😘
Kader88 Inci_tns ben de Ömer Alp koymayı düşünüyorum, fakat tam kararverebilmiş değilim, ömere eski isim diyenler oluyor bu da can sıkıyor tabi
Kimyagercik Beratzgenci benim oğlum olsaydi osman asaf yada yusuf asaf koyucaktik ama kizimiz oluyo 🙂
Inci_tns Kader88 isim konusunda herkesin bi düşüncesi oluyo genelde. Ama siz esinizle en cok neyi istiyosaniz onda karar verin😊. Tek ömer dense ömer alp ismi daha hoşuma gitti benim
Kivanclimerve Kıvanç : mutluluk ovunc anlami tasiyor Oglumun adi 5 yasinda ve cok mutlu bir cocuk bebekligide kolay gecti isimlerin anlamlari cok onemli anlamina bakmanz yeterli olacaktr saglikla kucaginza alin 😊