gizemgnll Beratzgenci biz tek isimde kararlıyız , Ege olucak 😊 çift isim sıkıntılı bence söylenişi ayrı dert , ilerde cocuga ayrı dert 😂
Kimyagercik Beratzgenci benim oğlum olsaydi osman asaf yada yusuf asaf koyucaktik ama kizimiz oluyo 🙂
gizemgnll Beratzgenci bence aras, uras, ayaz falan bunları koymayın, herkes bunları koydu gına geldi artık hepimize 😂
deletedmom41 Aybars Doruk düşünüyoruz ama Doruk isminde kararsız kaldımm ikisi de çok ağır isim olmuş diyorlar 🙈 Aybars'a uyabilecek başka isim bulamadım
dilaraserdar isim seçmek çok zor, herkes bi haber bekliyor bizden ama hala karar veremedik.. en sonunda eşim bana bıraktı sen seç dedi, daha buyuk sorumluluk bindi üzerime.. Kerem , Miraç , Pamir , Yekta arasında gidip geliyorum 🤨🤔
nurbanuoksuz bizde çok kararsısız bulamadk isim ilk agah eymen dedik ama tam kesinleştirmedik yine bakıyoruz seçeneklere 🙄👶🏻