HandeB Kızlarr merhaba 2. Aşılamami yaptırdım bugün 11. Gün idrar testi negatif çıktı. Yine de hamile olma ihtimalim var mı acaba pazartesi günü kan vermeye gidicem . kendimi umutlandirmiyorum ama yine de ins vardir diyorum. Desteklerinizi bekliyorum
Neslihan_42 HandeB benimde 11. günüm aynı zamanda aşılama yaptırmışız, inşallah güzel haberler alalım 💕🙌🏻
Okyanus1 HandeB inşallah vardır canım benimde 10. Günüm bugün aşırı kasık ağrım var ilk günde kasığım ağrımıştı ama onun dışında sadece göğüs hassasiyetim vardı stres oldu m valla ya
HandeB Jaleisik nurellmas7 aybukekurt55 Emnnur Aysel_krdg Kızlaar inşallah Rabbim gönlümüze göre verir… Benim ilk aşılamada idrar testi silik çıkmıştı oldu sandık ama olmamış. 2. Aşılama için beni de pazartesi çağırdı doktor kan vermeye.. dün gece çok diş ağrım oldu ne olur ne olmaz diye yaptım testi de negatifi görünce üzüldüm. :( Doktor bana da duphaston verdi 2 sabah 2 akşam bugün yapım bitti adetime 4-5 gün var
Jaleisik Canim bnde 15.gundeyim 12.gun kan verdim negatif çıktı ama henüz adette olmadım normalde dün olmam lazimdi
Tcher123 Jaleisik progestan fitil kullanırken adet olmazsınız. Bırakınca okursunuz(gebelik oluşmadıysa)
HandeB Tcher123 Ben fitil olarak kullanmadım , duphaston hap verdiler bana. Fitilin ne farki var acaba
HandeB aybukekurt55 :( Böyle olunca daha zamanı değil diye düşünüyorum… İnşallah tutmuştur ama tutmadı gibi hissediyorum benim de …
Aybukenur23 Ayy benimde aşılamadan sonraki 7. Günüm çok korkuyorum ya Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşaAllah tutunsun yavrularımız🤲🏻🌸
Tcher123 HandeB duphaston adet söktürücü olarakta kullanılır ayrıca tüp bebek tedavisinde de kullanmıştım ben
Tweety3437 HandeB duphhastonu bilmiyorum Ama fitil rahmi kücükltüyor düsügü önlüyor diye duydum canım Varsa tutunduysa fitil düsügu engelliyor diye biliyorum