Prenses34_annesi 1prensannesi__ terledigi için yada sıcaktan mi oldu acaba diye düşündüm ekstra mama kullanıyorsa belki o dokunmuştur dicem ama sadece oraya da dokunmaz ki bu arada fotoğrafı görünce kafasını opesim geldi ilk 😂
Tiiffany 1prensannesi__ 2 oglum var bu kızarıklık genelde ensede erkek cocuklarında oluyor. Ama sizinki çok fazla gibi geldi
prematureannesi_ 1prensannesi__ kızımnda vae bende tesadüf farkettim biraz daha aşağıda bizim ama şuan geçti sürekli aynı yere yatırmayın yüz üstü yatırın gündüzleri
1prensannesi__ Prenses34_annesi Hem anne sütü hem mama takviyesi kullanıyorum ama dediğiniz gibi sadece o bölgede var teşekkür ederiz bu arada teyzesi bizde seni öpüyoruz😂❤️
Edolili 1prensannesi__ Büyüdükçe geçiyor. Kızımda da vardı geçti anne karnında oluşan lekeler bişey deniyordu ama unuttum3 sene geçti 🤭 endiselenecek birşey yok içini rahat tut 🌺
kakara Kızımda da var 7 yaşında kendisi bi ismi var ama hatırlamıyorum şuan dr önemli olamdıgını söylemişti takip etmeni gerek büyüyüyor mu sabit mi diye sabit ise sorun yok
asena0609 1prensannesi__ Oyy maşallah burnuma bebek kokusu geldi bi an fotoğraftan allah analı babalı büyütsün 😊🙏🏼
[silindi] 1prensannesi__ takipte kal icin rahat etmezse sağlık ocağına gotur goster bi baksinlar yaaa yiyesim geldi burdan maşallah Allah bağışlasın inşallah saci guzel minnak yaa 😍😍😍😍 fotoğrafi yicem Allahim yaa
nilsmomy 1prensannesi__ ay saçlara bak maşallah 😍 terlediği için olabilir veya egzema da olabilir takip edin bence çocuk doktoruna danışın geçmezse
Mustafayigitvebeytugannesi 1prensannesi__ benim ilk oğlumunda vardı sanırım genelde erkek çocuklarda oluyor aynısı gibiydi ama baya büyüktü benimki bana hep şu batıl inanç varya hamileyken gül mu kokladin diye öyle derlerdi 😂 ama geçti. Endişelenme büyüdukce geçer canım.
Prenses34_annesi SutlacimiYedimmiBen ama öyle ya bebeklerin kafası cidden o kadar tatlı bir şey ki bir de küçücük ya mis gibi kokuyor yumuşacık 😂
SutlacimiYedimmiBen 1prensannesi__ benim oglanlardada enselerinde vardi dogum lekesi gibiydiler doktor gecer dedii buyudkcede gecti zaten yerime opun o kara oglani💓🌼