S00-00 mutlaka devletle birlikte kontrole git. Biliyorum o kadar guler yuzlu sevimli ve her gelişini hatirliyor esini aliyor ilgileniyor ama guvenme. Ben 32 haftalikken su kontrolune gittim ayni hafta ve esim gelmedi zaten o hafta gorduk diye. Ve ben ordan ciktigimda elim ayagim tutmuyordu aglayarak dedim her an dogabilirmis vesaire. Sonra kayinvalidem izin alamadi haftasonu agrim olunca o gunde umraniyedeydik sansa dedik yakin gidelim. Orda bana her sey normal sadece ben 1 hafta geride olctum buda cihaz kaynakli normal 1 2 hafta ileri geri cikmasi doktordan doktora dedi. Ve diyorum ya ne sanci ne baska bir sey forumda yakin arkadaslarim bilir nasil bekledil dogsun diye 42 dolmadan anca dogdu arada 10 hafta var. Sen dusun. Devlet acile git benim gibi agrim var doktor suyun fazla dogurabilirsin dedi bende buraya yakindim korktum geldim de direk. Bakarlar ama yaninda ultrason kağıtları olsun mutlaka. Oncekilere bakiyorlar bazen karsilastirmak icin. Ilhan varank egitim arastirmayi onermem ama gidebilirsen umraniyeyr git mutlaka.