S00-00 canim bana 32.haftada suyun az erken gelecek dedi , bir kac ilac verdi suan isimlerini hatırlamıyorum, ben ilaclari aldim , kullanmaya basladim ,bana en ufak agrin sizin varsa acile git dediği icin misafirlikte oldugumuz birgun umraniye egitim arastirmanin aciline gittim , durumumu anlattim kullandigim ilaclarin vesaire gorseli vardi olasi bir dogum baslamada eve gidip getirwne kadar is isten gecer diye , ordaki doktor bana sezeryan istiyorsun galiba , dogum baslarsa burda direk sezeryane almayiz dedi. Bende hayir ne alaka sezeryan dedigimde bu ilaclari sezeryane hazirlik icin kullanirlar genelde dedi. Ben sok oldum , zaten suyum az falanda degilmis gayet normal dedi. Ve ben sonra o doktora gitmedim , 41+3te suni sanciyla umraniye egitim arastirmada suni sanciyla baslattilar 41+4 de anca dogurdum. Ki tek olay bu degil ebru hanimin hastasi olan 2 kisiyi tanidim 1 i cocugun sıkıntılı galiba deyip herhandi bir egitim arastirmaya git dedigi bir hasta , digeri de 34 haftalikken suyun geldi diyip sezeryane almak istedigi ve baska devlete giden bor hasta kendisi 39+6 dami ne dogurdu benden 1 ay sonra. Ne yasadigimi ben bilirim.