Gursesgurses Selmas57 anladim canim benim birden oldugu icin teshis konulamadi simdi belli olur oyle bisey varsa. Buyuk ihtimal vardirda
Selmas57 Gursesgurses doktora danis ama serklaj yapilmali sana. Cubku tehsis konuldugunda cok gec olabilir. Benim farkettiklerinde 22 haftalikti
Gursesgurses Selmas57 konusucam daha cok kucuk. Onceki gebelikte ki durumumdan dolayi olabilir. Zaten tekrar hamile kalinca anlasilir demisti
deletedmom6295 Gursesgurses kese görününce de içi dolu mu endişesi başlayacak. kısacası o endişe hiç bitmiyor. elimizde değil annelik içgüdüsü 😀
Eflinisa Happymammy aynen öyle valla ben kalp atışını geç duydum duyana kadar öldüm şimdide 12 haftalık acaba bişey oldumu yaşıyormu diye sürekli düşünüyorum
Yaceemm Ben bi arkadaşa bu korkumdan bahsettim ya hep korkuyorum bişe olacak diye ilerlerse de korkum bitse dedim. Dedi ki bi arkadaşımın bebeği 39. Haftada kordon dolanmasindan anne karnında öldü. Dedim çok sağol şuan duymak istediğim şey buydu 😣 şimdi 30. Haftadayim bunu taktım kafaya. Arkadaşıma tekrar teşekkür ederim aklıma bunu soktuğu için ...