BurcuY valla ben çoğu insana göre rahat bi hamilelik geçiriyorum Allah’a şükür pimpirikli bi insan değilim ama ne olursa olsun annenin korkuları yine de bitmiyo. Az önce uyandım sırt üstü dönmüşüm doktorum tansiyonun düşük sakın sırt üstü yatma dedi 2 gün önce şimdi dört gözle kızımın uyanmasını minik tekmelerini bekliyorum. Tekmesini duyana kadar diken üstündeyim. Kucağımıza alana kadar korkmaya devam edicez sanırım