Mucize_ikizler123 Merhaba çoğul gebelik anneleri benim ile aynı olan var mı hadi beraber gün sayalım nasıl geçiyor gebelik 😊
Mucize_ikizler123 Hamik merhabalar kaç haftalık oldunuz acaba yada doğum yaptınız mı kaçıncı hafta da oldu 😊
Havvaca Mucize_ikizler123 betanız kaçtı benim beta çok yüksekti sonra tek kese gördüm 6+3 de kalp atışı duydum bu saatten sonra ikiz olma ihtimali yoktur diye düşünüyordum ama ikinci bebek yavaş gelisir kalbi sonradan duyulur sonradan belli olur dediler şaşırdım.
Mucize_ikizler123 Nisayktlpp merhabalar doğum yaptınız mı acaba küvezde kalma durumu oldu mu kaç kilo doğdular 😇
Mucize_ikizler123 Havvaca olabilit keseyi görmemiş olabiller benim arkadaşınkini görmemişler sonradan ikiz dediler
Havvaca Mucize_ikizler123 4 haftada 3 bindi benim beta 6 haftada kaç olurdu bilmiyorum valla 😂 şu an 7+3 oldu 6+3 de kalp atışı duydum. Tek olduğuna emindim ki ikinci bebek sonradan duyulur denildi ihtimal vermiyorum ama başına gelen oldu mu merak ettim açıkçası 😂
Havvaca Mucize_ikizler123 yaaa bir sonraki kontrolüm 11 haftada ikili testte bakalım o zamana netleşir inşallah ♥️