Sclymc1 Aselervam_41 teşekkür ederim gece sancilarim geçmeyince hastaneye geldik burdada nst sancim çıkınca sabah doğuma aldılar kızım doğdu 😊rabbim sizide kurtarsın sağ salim
Aselervam_41 Sclymc1 aayy maşallah okurken gerçekten ben bile cok heyecanlandım gözünüz aydın darısı başımıza bana da 9 gun var uygulamaya göre doğumunuz nasıl gecti bu arada müsait bi zamnda yazarsaniz hikayenizi cok sevinirim🥰🥰
Tatli1dunya _edakrsu22 Benimde 36. Haftada başladı doğuma hazırlık kasılmaları oluyor genelde şuan 39 hafta olduk.
Sclymc1 Aselervam_41 çok iyi geçti cabuk toparladım kendimi şuan oturup kalkıyorum yürüyorum inşallah hepinizi bir avazda kurtarsın rabbim 🙏🙏🙏