DrSnm Kızlar plesenta previa ve ikinci sezeryan olcak olanlar varmı nasıl geciyo doğum ağrı acı çok mu oluyor genel mi uyutuluyor bilen varmı şuanda hastanedeyim 37 haftalık oldum kanamam hiç olmadı yatış verildi ama ne zaman doğum olur bilmiyorum
babymom_8 DrSnm Mrymcgty Bizde 23 haftalığız aynı sıkıntı bende de var hatta benimki bitişik 00 mm. boşluk dahi yok yani. Doktor 32.hafta alttan muayene ile tekrar bakacağız yukarı çıkmazsa ameliyatla alacağız dedi. Alttan muayene nişanı getirmez mi veya lekeyi sizlerde bu haftada muayene oldunuz mu açıkcası korkuyorum hemen sonrasında doğum olmasından
Dlkozdmr DrSnm ilk doğumum plasenta previa vardı spinal anestezi oldum herhangi bir sorun ağrı kanama olmadı..
Cerenikinci DrSnm bende 3 aylık gittiğimde plasenta aşağı yerleşmiş takip edelim dedi önemli mi bu sıkıntılı bir durum mu ben anlamadım şimdi korktum bişey olmaz değil mi bebeğe hiç açmadı detaylı konuşması doktor bende bilmediğim için detayını sormadım keşke sorsaydım beni bir aydınlatın perşembeye kadar kızlar 😕
DrSnm Mrymcgty bebgim eşinin aşağıda rahim ağzını kapatmasi gibi veya az bir santim kalması gibi varmı böyle olan ve ikinci sezeryan olcak olan
Mrymcgty DrSnm banada bugün doktor öyle dedi 28haftalığım, 37de sezeryan Olcan dedi, sağlıcakla hayırlısı ile gelir inşallah, siz hastanedemisiniz şuan
DrSnm Mrymcgty inşallah hepimiz sağlıcakla alırız kucağımıza evet hastanedeyim şuan yatış verildi salı gününden beri
DrSnm Mrymcgty bebeğin biraz daha anne karnında kalmasını bekliyor ne kalırsa o kadar daha iyi diye ancak kanama olduğu anda alicak şükür ki henüz olmadı kanama
DrSnm babymom_8 bende korktum kabul etmedim ilk başta ama onlarda bakmadan anlaymazlar ki diye düşündüm kabul ettim alttan muayeneyide her geldiğim haftada bakıldı alttan muayene edildi bişey olmadı salı günü yatış verildi bana Çarşamba günü 4 kez bakıldı ama bişey olmadı lekelenme kanama olmadı hatta demir gibi şeyle açıklık varmı diye de baktilar inşallah sizinde olmaz
Oznurtopal babymom_8 önce ultrasonla bakılır plasenta previa kesinse asssla alttan muayene edilmez. Plasentanin ayrılmasına sebep olabilir çünkü
babymom_8 DrSnm İnşallah korkum baya var çünkü başta da uzun süren lekelenme ve kanamam oldu düşük tehlikem vardı ve hamileliğimin öğrendiğimden beri kasık ağrısı yaşıyorum sürekli yatıyorum sancılardan 20 haftalıkken doktor alttan baktığında bile 2 hafta çok fazla sancı çektim hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🤲🤲
DrSnm Mrymcgty bana ilk başta kabul ediyorsan bakalım dedi bende kabul ettim dediğim gibi sonuçta onlarda bakmadan anlayamazlar bu arada ünv Hastanesi’nde tüm 37 deyim aslında riskliyse neden almiyosunuz diye sorucam sabah geldi doktor 39 a kadar bekleticez dedi ozelemi gitsem diye düşünüyorum bilemedim
Burcin-57 DrSnm bencede başka bi doktora da görüş tek biyere bağlı kalma sorup danışmaktan zarar gelmez hakkında hayırlısı olsun inşallah ♥️
DrSnm Burcin-57 inşallah canım hayırlısı olur bakalım doktoru bulamıyorum insanı afedersiniz de köpek yerine sokuyolar bunlar devlet diye böyle yapıyorlar çıkarsınlar ya eşime söyledim geliyo zaten esleride anlmiyolar içeri eve göndermiştim geliyo şimdi konuscak ya kalcam ya cikarcak çıkarsa başka doktoru ayarladım orauada görüncem bakalim
Burcin-57 DrSnm devlete gitmeme sebebimin en büyük nedenide bu eşi almıyolar ben sadece eşimleyken rahatım kimseyi gözüm aramaz o olsun sadece
DrSnm Oznurtopal ya valla tedirgin oluyorum durumum musaitte değil şuan özele gitmeye ama çıkabilirsem bugün bı şekilde gidicem özelde baksın istiyorum ilk başta gittim özele bı kere evet aşağıda dedi plesenta panik yapmayın dedi sadece erken doğum olur dedi bilmiyorum vallahi napcagimi
babymom_8 Oznurtopal Ultrasonda bakıldı zaten ultrasonda dahi gözüküyor ama hemen sonrasında da alttan muayene oldum aradaki mesafeyi ölmesi için doktorun dosyam da yazıldı zaten 32.haftada tekrar bakılacağı ama kesinlikle istemiyorum riskli geçen bir hamileliğim var zaten öğrendiğim aydan beri progestan kullanıyorum 😢😢