anneligedair esmerella37 doktoruma soruyorum tam emin değil ama kız gibi diyor siz neye göre bakıyorsunuz. bana burada birkaç kişi daha erkek dedi benim de kafam karışıyor artık😅 17+1 olduk hâlâ tam belli değiliz
anayimbenanaaa esmerella37 kafa yapısından mı anlıyorsunuz diğer gittiğimde daha da belli olur o zaman atarım size 😂😅
Simge_24 esmerella37 anladım canım yarın tekrar gitcem kontrole bakalım hayırlısı neyse o olsun birde bacaklarını açmıyor bebek tam göremiyor doktor 😊😊