esmerella37 Atmacabebek kese erkek gibi kafa yapısı kız gibi kesenin daha belli oldugu foto yokmu cnm
AdinsMom Dyggduyguu valla bana da 12.haftadan 15e kadar kız dediler sonra erkek olduğunu öğrendik ama o gördüğünüz kordon bağı pipi değil 💙
Simge_24 Bana da bakarmisiniz burda 13+6 günlük ikili test doktor %80 kız dedi 16 haftalikken doktoruma gittiğimde %50 erkek dedi 😊 kafam karıştı iyicene Şimdi ise 17+6 günlük cinsiyet söylemiyor doktorum emin değilim diyor.😂
Simge_24 esmerella37 evet canım kestiremiyor doktorlar ama bakalım sağlıklı olsunda 😊 teşekkür ederim 😊
N12345 @esmerella37 Rabbim en kısa zamanda sizede nasip etsin İnşalahh🤲Rabbim gönlünüzden qecen ne warsa nasip eder insalah 🤲🥰
esmerella37 Simge_24 doktorlarında kesin olmaması normal yani kese farklı kafa yapısı farklı balım ondan
Simge_24 esmerella37 anladım canım yarın tekrar gitcem kontrole bakalım hayırlısı neyse o olsun birde bacaklarını açmıyor bebek tam göremiyor doktor 😊😊
anayimbenanaaa esmerella37 kafa yapısından mı anlıyorsunuz diğer gittiğimde daha da belli olur o zaman atarım size 😂😅
havhaz34 esmerella37 cnm bana da bakar mısın https://imgyukle.com/i/JcK5tS https://imgyukle.com/i/JcKTRb