Semanur21 Tubabyklina biz 16+0 olduk iki üç defadır hissediyorum çok ufaktan ama ani hareket edince böyle içimde bişiler kopuyormuş gibi oluyor düzenli hissetmemiz için daha erken 🥰
elaymoms buseyldz00 ay bizim de %70 ihtimal dedi 14ncu haftamizda . Eşimin gorevden gelmesini bekliyorum netleştirmek için tek gondermiyo beraber öğrenelim diyo 😂😂 gostermiyosa kız derler bence seninkisi de kızdır 😂🤓
elaymoms buseyldz00 aayyy öğrenince bana da yaz merak ettim seneye kız senesi diyorlar ama bakalım hayirlisii☺️☺️
beyzaoz 17+4 benim de. Bu sabah ilk defa karnımda pıt pıt diye damar atması gibi bir şey hissettim. Bebeğimle ilgili bir şey midir değil midir bilemedim de ilk defa hissettiğim için. Ama ihtimali bile iyi hissettirdi 🥰
Tubamiyy 16 haftalık patates olduk bugün cinsiyetimizide ogrenicez insallah geçen hafta gittiğimizde bacak bacak üstüne atmisdi göstermemisdi🌸