Tubatgn Bilgekpn Adetten 6 gün önce normalde ama dediğim gibi herkesin yumurtlamama dönemi farklı sizinde öyle olabilir. Gecikmeniz olduysa eğer çıkar 3-4.günü
Bilgekpn Tubatgn yok canım ne gecikmesi 😅 daha var adetime de belirtlerin olduğunu fark ettim o yüzen içime bi kurt düştü erken gebelik testi yapsam mı diye düşündüm bi
Demirci96 Kesinlikle hamilesindir doğum yaptıktan sonra tekrar hamile kalmak aşırı kolay millet prezervatiften çıkanla vs tek seferde yanlışlıkla hamile kalıyor doğumdan sonra. Siz hiç korunmayınca haydi haydi hamile kalırsın
1Gunes Bilgekpn ben de o uzun çubuk testlerden yaptım işte adetim in olmadığı gününün akşamı. Ama içinizi ferah tutun inşallah gebelik yoktur bebeginiz daha çok küçük ben de doğum sonrası spiral taktırmak düşünüyorum açıkçası
Demirci96 Bilgekpn en yakın arkadaşım yaşadı bende en önden şahit oldum bide ikinci bebek erken doğdu (geçen ay) iki çocuğun arasinda 10 ay bile yok. O yüzden benimde korkum 😅