Merhaba kızlar 2 ay önce doğum yaptım 40 ımdan sonra hemen adet oldum normal de 7 gün sürer 11 gün sürdü adetim bu sefer eşim korunmayarak ilişkiye giriyor yani korunmak istemiyor 😣 ve hamilelikten şüphelenmeye başladım ilk hamileliğim de olduğu gibi koku hassasiyetim başladı sabah yumurta kokusuna içimi ölcedim . Normal de adetime 7 gün var ama benim 3-4 gündür kasık ağrılarım başladı normal de adetimden 1 gün önce başlar . Erken gebelik testi yapacağım yarın acaba çıkar mı ? 7 gün var ya malum daha hiç erken gebelik testi yapıp 1 hafta önceden doğru sonuç alan var mı ? İçime resmen bi öküz oturdu . Bi bilgilendirirseniz sevinirim .