esmerella37 öyle diyorlar ama pekte doğruluk payı yok aslında canım. Spermler çok hızlıdır döl yoluna atılan spermler saniyeler içinde rahim ağzından geçer. Rahim ağzından geçen spermlerde senin ayağa kalkmanla akmaz. Ama genede dene içinde kalmasın. Özel olcak ama ilişkiniz sırasında eşin senin ıslanmanı bekliyor mu? Kadının ıslanması önemli çünkü. Hep derler ya çocuk için birlikte olmayın yoksa hamilelik olmaz diye. Bunun için söylenir o laf. Spermlerin rahat hareket edebilmesi için döl yolunun yeterince ıslanması önemli. Birde bazı kayganlaştırıcılar ve bebe yağı vazelin zeytin yağı gibi kayganlaştırıcılar spermleri öldürebiliyor. Buda gebe kalmayı zorlaştırır.