70_siradanbiri esmerella37 troit,2.bucuk üstü yüksek ,amh 0 kusurlerde düşük, prolaktin 16 üstü yüksek .d vitamini eksikliği de gebeliği engelliyormus, testin varsa gönder bakalim, sonra bunun fhs lh’si falan da var tabi
esmerella37 70_siradanbiri Estradiol: 31.21 Lh: 4.04 Fsh: 5.00 Prolaktın 11.29 Serbest t4: 0.93 Tsh: 2.70 Progesteron : 1.60 Total testosteron: 0.89 Degidroepıandrosteron : 209.8 Degerlerim boyle cnm engel bşsey varmı sizce ?
esmerella37 NobleMom gercekten mi ama 3 senedir hamile kalamıyorum gerci ben hemen ayaga kalkıyorum tuvaletimi yapıyordum ondan tutmamıstır bu ay hep yatıcam sabaha kadar bakalım bu 209 olan ne acaba o cok yuksek deglmi sizcede
NobleMom esmerella37 erkeklik hormonlarından biri. Kadınlarda da düşük dozda salgılanır. Yanlış hatırlamıyorsam 50-400 arası felan olması gerekiyor kadınlarda. Hormonel bi sıkıntın yok gibi ama belki jinekolojik bir sıkıntı olabilir. Tüplerde rahimde vs. Hiç tedavi gördün mü?
esmerella37 NobleMom hyr doktora gittim hamilelik istiyorum dedim hormonlarıma baktı iyi dedi gnderdi hic biseye bakmadılar 😢
NobleMom esmerella37 belkide eşinde sorun vardır. Üç senedir olmaması çokta normal değil canım. Daha iyi bir doktora gitmeyi dene. Eşinin de mutlaka spermlerine baktırması lazım
esmerella37 NobleMom ben hep kendimden supeleniyorm ya 33 gunde bir adet oluyorum 1 senede 1 veya 2 kere adet gecikmem oluyr ve cok sancılı oluyor sorun bende vardır diye esime hic demedim gidelim diye
NobleMom esmerella37 doktor değilim tabi ki ama hormonların güzel👍🏻 33 günde bir adet olman normal👍🏻yılda bir iki kerelik gecikmede normal kabul ediliyor. Bir kadın yılda en az 10 kez regl kanaması yaşamalı. Bütün şartları sağlıyorsun. Bence iyi bir doktora gidin ve eşinde mutlaka muayene olsun 🌸
esmerella37 70_siradanbiri 3 senedir hamile kalamadım ama cnm tabi ben hemen kalkıyorum ondan da olablrmı bilmiyorum ama bu ay hıc kalkmıyorum ayaga bakalım sabaha kadar yatıyorum ilişkiden snra
esmerella37 NobleMom cok tesekkr ederimm cnmmm bu ayda olmazsa gidicem bakalım adetime kadar beklıyim degerlendirip bu sefer sabaha kadar yatıcam bıde böyle deniyim olmzsa hastaneye gidiyim
70_siradanbiri esmerella37 alakası yoktur canim onunla, eşin de bi sperm testi versin 3 gün perhiz suresi var üroloji bolumune randevu alın hemen aynı günde çıkıyor sonuç,neden sorunu kendinde ariyorsun hepimizin insanız sonuçta eşlerde de sıkıntı olabilir 😊
NobleMom esmerella37 inşallah canım ama stres yapma 🙂 benim dört buçuk yaşında bir kızım var. İkinciyi istiyoruz bi süredir henüz olmadı Bakalım ne zaman kısmet olursa artık 🙂
esmerella37 70_siradanbiri evet haklısınız bakalım bu ayda sabaha kadar yatarak deniycem buda olmazsa eger adetten snra hastaneye giderim. Cok tesekkr ederimm bu arada.
esmerella37 NobleMom masallah allah uzun omurler versin insallah sizinde tez zamanda guzel haberlerinizi duyarız insallah ben hic hamile kalamadım 3 senedir evlendik evlenelıi korunmadım hemen olmaz zaten diye kfama hic takmıyordumm bile son 1 senedir acaba neden olmazki dedim bu ayda yatarak deniyim dedim bakalım belki ayaga kalktıgım ıcın tutmamıstır diye rabbim hepimize anne olmak isteyenlere nasıp etsin 1 tane olsa bile razıyımm o duyguyu tatmak istiyorum 😥