Brcnbltky Cdem21 benim de tam 38 hafta oldu bugun. Gece kusmayla uyandım bağırsaklarım full çalışmakta doğum belirtisi mi bilemiyorum ama bu aralar cidden ağrılarım da çok arttı. Benim Çarşamba günü sezeryanım var umarım o güne kadar dayanır minik kuşum