@Cdem21 Tek değilmişim buna sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Benim de bağırsaklarımın maşallahı var bu aralar. Günde en az 5-6 kere büyük abdestime çıkıyorum. 2-3 günde 1 ishal oluyorum ama türk kahvesi içiyorum geçiyor allahtan. Koskoca 37 hafta mide bulantısı yaşamadım, 1 haftadır midem bulanıp bulanıp duruyor. Allah yardımcımız olsun. Ama kesinlikle türk kahvesi öneririm, 1 saate ağrı mağrı kalmıyor