butterfly35 ilk başlarda oluyo öyle bn de öyleydim kendimi anormal zannediyordum Dr çok normal demişti az az ve sık sık protein ağırlıklı beslenin👍 sonraki aylarda düzene giriyo ve sunan son ayımdayim cnm hicbisi istemiyo resmen bebek aç kalmasın diye yiyorum iştahla zevkle yediğim bişi yok nedense bnm de😂