Meltem1309 Benimde kızım olacak😃 RİMA koyacaktım fakat vazgeçtim aslında çok hoş bir isim ve hiç duyulmamıs.Anlamı ise dişi Ceylan yavrusu 😍belki hoşuna gider
Neffise Ben de defne düşünüyorum ama o kadar çok var ki soğuyor gibiyim. Nehir,Gaye,Asya,Nevra,Deva vardı aklımızda ek olarak
Slcnslcn Oglum olacak Bulut koyacagiz nasipse. Kiz olsaydi da öykü, nehir, ırmak, bunlrdn birini dusunuodk. İpek de gzl isim. 💁