ResmiyeTemiz Merhabalar. 17haftalık gebeyim . Kızım olacak. Güzel , naif bir isim olsun istiyorum. Aynı zaman da şu günümüzde yer alan herkesin koyduğu sıkıcı isimlerden değil. Bunlardan farklı olarak önerebileceğiniz isimler var mı?
Busra8080 ResmiyeTemiz benim kizimin adi Birsen Sare olacak allahin izniyle 39+5 hala bekliyoruz gelmesini 🙈🙈 prensesimin
ResmiyeTemiz SevgiTkn Buna dayanarak aslında Aybala düşünmüştüm ama çevremdekiler pek de olumlu karşılamadı ☹️
LinaDuru Aynı dertten bende muzdaribim o yüzden şurda bekliyim 😁 Melis, Vera, Lina hosuma gidiyor ama bilemiyorum 🙄
Albatros3501 ResmiyeTemiz çok zor kız ismi bulmak 🙄 23 hafta olduk bulamıyom hâlâ. Aklımda aymira vardı 😊
Medinesoysal Bende senin gibiyim 😂😂 aklımda 3 isim var arya,duru,masal büyük ihtimal bunlardan biri olacak ama eşim ısrarla ayla olsun diyo 😂😂😂😂
Neroizm ResmiyeTemiz ben kizim olsaydi güz koymak istiyordum. Bence cok zarif ve nadir bulunan bir isim.