Moz çok geçmiş olsun, ama inanıyorum bu gebelikten sonra sağlıcakla oluyor 🥹 ben peşpeşe yaşayınca 1 sene ara vermiştim, Allahım tekrardan nasip etti, sizde canınızı sıkmayın, şükür hamile kalabiliyoruz, tekrardan nasip olacak inşallah inanıyorum, bu süreci atlatın, şöyle 1-2 ay bekleyip yine deneyin, ben denemekten çok korkmuştum ama inanın her şey olacağına varıyor, nasibimizde varsa olacak inşallah 😍 dış gebelik olarak düşünüpte kendinizi bunaltmayın, bu şekilde olmuyor 🥰