Bebegimizolsundu
bak benim böyleydi 3 nüde aynı anda yapmıştım ve damlatır damlatmaz böyle olmuştu.İnanmadım aynı testten 2 tane daha yaptım onlarda da hemen silik çıktı.Ama negatifti.Bu gebelik testleri çoğu sorunlu diye düşünüyorum.Varsa zaten koyu bir şekilde çıkıyor hangi marka olduğu önemli değil ama silik ve gölge çizgilere inanmıyorum pek🤷🏻♀️