Meneksekara Kesesi küçük olupta normal sağlıklı gebeliği ilerleyen var mı son adete göre bir hafta küçük çıktı bu arada bir tane kürtajım var bu durum canımı sıktı
minnos6 Meneksekara benim ilk gebeligimde küçüktü ve saglikli gebelikti cok şükür sıkıntı olmadı zaten 1 hafta sonra gittigmde kalp sesini duymuştum
Inara_90 Meneksekara oluyor oyle bende de oyleydi shimdi normale donub, amma kalp atishlarini hala dinleyemedik
Meneksekara Sureyya1 baban göre 5+2 doktora göre 4 haftalıkla uyumlu çıktı boyutunu söylemedi kesenin
Sureyya1 Meneksekara benimkide oyle cikmisti kese gorunmusya 7. Haftayi bekleyin insallah guzel haberleri alirsiniz
Masal53 Meneksekara şuan çok erken zaten keseyi net görmen için kendini stres etme öyle Bi iki haftaya kadar gerçek ölçüyü verir zaten ultrason
betulpolat Benimde bugün 5+2 doktordan geldik şimdi kesen küçük dedi 2 hafta sonra tekrar gidicezzz :(
Meneksekara betulpolat umarım sağlıklı olurlar erken gittiğimiz için küçük diye hissediyorum ben kötüğü çağırmak istemiyorum
Meneksekara 91mer öyle bir durum demedi bu gün yine gittim başka bir doktora lekelenmeler vardı kese çok küçük dedi çok olumlu konuşmadı 5 gün sonra tekrar çağırdı
91mer Meneksekara adet tarihinizden 1 hafta geri demişsiniz ya misal 5 hafta olması gerekirken 4 hafta yazmışsınız o zaman geç döllenme oluyır işte Progrestam verdi mi peki lekelenme için
91mer Meneksekara ablam adet tarihe göre geç döllenme olmuş misal adet tarihine göre 7 haf olması gerekirken bebek 5 haftalık idi . Suan ablam 40+3 saha doğum yapmadı :) bekliyoruz Merak etmeyin Allah sağlıklı ve hayırlı sekılde mücizenizi kucağınıza almayı nasip etsin 🌺🌺
Meneksekara 91mer amin inşallah benimde öyle olur ama doktor herseye hazırlanın dedi düşürebilrisinde dedi çok olumlu değildi