21147nisa Haticecinar özele mi yoksa devlet hastanesine mi muayene oluyorsunuz özelde rahim duvarı kanama var progestan kullan diyor devlette bi skntı yok herşey normal sadece vitamin kullan diyor hangisine devam etsem bilemeden canım
Haticecinar 21147nisa ben ozele gidiyorum canim ama kendi doktorun hangisiyse onu dinle derim benim 6 yillik doktorum
Aysegolcuk Gmzmtn bügün 11+1 haftalık olduk çok şükür 🙏 benim sadece karnım agrıyor sanki bisey batıyor tekrar gidiyor adet agrisi gibi mide bulantısı azalmaya başladı ve çok korkuyorum bebek iyimi diye sürekli eşime söylüyorum hastaneye gidelim diye
Gmzmtn Aysegolcuk ben de hep aynı sekildeyim ama eşim hep tedirgin olduğunda gitme alıştırma kendini diyo haklı da çünkü hep için de bi kuşku oluyor ama rabbime emanet ediyorum ıns bisey olmaz